Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Opakovaně dochází k výpadku kabelové TV i internetu. Hlášení závad SA… je dle operátorky neplatné. Na spojení s operátory se čeká přes hodinu, stejně nic nevyřeší ! Nutno opakovaně restartovat modem i Mediabox !
Chybí přístup k technikům přes mail !
Ing. Ivan Fučík
Mozolky 18
616 00 Brno
Kabelová TV dříve UPC, nyní VODAFONE
Návštěva technika
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
Dobrý den, pane inženýre, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. E-mailem nás můžete kontaktovat prostřednictvím Vaší internetové samoobsluhy Můj Vodafone.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.