Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60290Autobus jel o víc jak 5 minut dřív!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2022, před 2 lety

Miroslav Gono

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes 2.9. 2022 jsem šel na autobus do práce. Autobus měl jet v 19:35 ze zastávky Okrsek 4.
Na zastávce jsem byl v 19:30
Čekal jsem až do 19:48 a samozřejmě nic.
Podle online jízdních řádů byl autobus již v Praze!
Musel jsem si zavolat taxíka.
Samozřejmě do práce jsem přišel pozdě a dostal jsem pokutu za pozdní příchod!
Už mě tohle opravdu štve! Protože to není poprvé! Doteď jsem to chápal, že toho je hodně, ale tohle už je opravdu moc!! Jsem zvědavý, kdo mi zaplatí cestu do práce a navíc udělenou pokutu!!!
S pozdravem naštvaný Gono Miroslav


Produkt

Autobus 399


Požadované řešení

Postih řidiče, vyrovnání!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 09:24, před 2 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 12:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.