Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60291Odcizené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2022, před 2 lety

Cao Toan Thang

Znění stížnosti

Dobrý den,
jel jsem dnes dne 2.9. Jižním expresem IC 533 z Prahy do Českých Budějovic spojem v 09:04, kde jsem si zapomněl batoh při přesunu na náhradní autobusovou dopravu v táboře. Pán průvodčí, který kontroloval vlak a následně se byl ještě doptat do všech autobusů, zda to někdo z cestujících nezapomněl. Já si v tu chvíli neuvědomil, že mi batoh schází. Došlo mi to bohužel až v Budějovicích, kdy jsem se hned obrátil na lidi z informací, kde se po obvolání pár lidí zjistilo kde batoh je byl poslán dalším spojem do Budějovic, kde přijel v posledním autobuse ve kterém byl i pán průvodčí. Autobus měl dorazit ve 13:00, ale dorazil asi s 10 min zpožděním cca. V batohu byli všechny věci až na můj finanční obnos, který byl založený společně v modrém obalu na karty na můj měsíční kupón(lítačka). Bylo v ní založeno něco přes 3 000,- Kč, které mi byli odcizeny. Kdyby můj batoh zůstal bez povšimnutí ve vlaku, tak vím, že by to asi ani nemělo smysl řešit, ale vzhledem k tomu, že vím, že první kdo byl u toho batohu byl pán průvodčí, tak se domnívám, že peníze byli odcizeny zaměstnancem/ci ČD. Mrzí mě to, že to musím řešit tímhle způsobem a prosím tedy o prošetření případu. Předem děkuji a věřím, že spolu dojdeme k nějakému společnému řešení.
S pozdravem Cao Toan Thang


Produkt

Datum 2.9.2022 Vlak IC jižní Express 533, spoj 09:04 Praha hl. Nádraží do České Budějovice.


Požadované řešení

Samozřejmě bych nejradši dostal zpět své peníze. Batoh jsem dostal zpět, za což jsem vděčný, ale největší hodnotu měl stejně ve finále peníze, které byli založené spolu s lítačkou. Vím, že 3 000,- se nemusí zdát jako velký obnost. Ale jde mi spíš o princip. Konec konců, kdokoli ze zaměstnanců tento trestný čin udělal, jen dělá špatné jméno celé společnosti ČD. Předem děkuji za Vaší případnou pomoc. S Pozdravem Cao


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 09:31, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.