Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hlavní nádraží - kvůli výluce vlakové dopravy jsme byli posláni na autobusovou. U prodejní přepážky nikdo nevěděl, odkud tato odjíždí. Pán ze security nás poslal špatně, venku už nikde nikdo nebyl, cedule také žádné. Správně nás navedl až řidič autobusu z PID. V cílovém autobuse jsme seděli sami, takže jsme to asi jediní našli. Řidič náhr. dopravy navíc řídí jako v GTA.
Požadované řešení je při dalších podobných příležitostech nakládat se situací logicky a přehledně. Ať aspoň lidé, kteří prodávají jízdenky, vědí, odkud se jede.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.