Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den včera sem byl nakoupit v obchodě BILLA Kbely v ulici poslaneckého hodím tam pravidelně na ovoce a zeleninu mjeli čerstvost a kvalita ale včera bulzel byla špatna kvalita nic sem si nekoupil od oddělení ovoce a zeleniny byla tam hniloba plíseň atd.prosim o nápravě kvality aby lidé neplatily za špatný věci předem děkuji přeji hezký zbytek dne
Špatna kvalita ovoce a zeleniny
Mjeli by si najd schopného člověka na ovoce a zeleniny
|
Tweet |
Prodávající je povinen prodávat výrobky v předepsané nebo schválené jakosti, pokud je závazně stanovena nebo pokud to vyplývá ze zvláštních předpisů anebo v jakosti jím uváděné; není-li jakost předepsána, schválena nebo uváděna, v jakosti obvyklé (§ 3 odst. 1 písm. b) zákona na ochranu spotřebitele). Dozor ad ochranou spotřebitele na úseku zemědělských a potravinářských výrobků provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.