Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#60295Kvalita oz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2022, před 2 lety

Petr Stefanov

Znění stížnosti

Dobrý den včera sem byl nakoupit v obchodě BILLA Kbely v ulici poslaneckého hodím tam pravidelně na ovoce a zeleninu mjeli čerstvost a kvalita ale včera bulzel byla špatna kvalita nic sem si nekoupil od oddělení ovoce a zeleniny byla tam hniloba plíseň atd.prosim o nápravě kvality aby lidé neplatily za špatný věci předem děkuji přeji hezký zbytek dne


Produkt

Špatna kvalita ovoce a zeleniny


Požadované řešení

Mjeli by si najd schopného člověka na ovoce a zeleniny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 09:44, před 2 lety

Prodávající je povinen prodávat výrobky v předepsané nebo schválené jakosti, pokud je závazně stanovena nebo pokud to vyplývá ze zvláštních předpisů anebo v jakosti jím uváděné; není-li jakost předepsána, schválena nebo uváděna, v jakosti obvyklé (§ 3 odst. 1 písm. b) zákona na ochranu spotřebitele). Dozor ad ochranou spotřebitele na úseku zemědělských a potravinářských výrobků provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2022 16:55, před 2 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka pro zákazníky, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem,

BILLA, spol. s r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 22:44, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2023 12:57, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.