Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, pravidelně se mi odečítají poplatky 29 Kč za připojování k internetu. Doma jsem připojen k Wi-Fi a tuto službu nikdy nevyužívám. Jak tuto službu zrušit?
zrušení
zrušit službu
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za Váš podnět a rád se na to podívám.
Doplňte mi prosím pro ověření do sekce neveřejných údajů Vaše telefonní číslo a výrobní číslo SIM ze zadní strany (18 cifer) nebo Váš PUK.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den tel. číslo 607 103 214, 894202069930606162.
S pozdravem Jaroslav Šišlák
Dobrý den,
děkuji za doplnění.
Na Vašem čísle jsem Vám nyní aktivoval doplňkovou službu Upozornění na placené připojení k internetu - nyní bude potřeba každé placené připojení k mobilní datové síti potvrdit na displeji telefonu a současně Vám vracím v rámci vstřícnosti poplatek 29 Kč za připojení z 20. 8. 2022.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stížnost byla vyřízena k naší spokojenosti. Děkujeme
Dobrý den,
jsem rád, že se podařilo situaci dořešit k Vaší spokojenosti. S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.