Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#60299Řidič po nás chtěl zaplatit zavazadlo které se platit nemělo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2022, před 2 lety

Simona Fialová

Znění stížnosti

Dobrý den dnes 3.9.2022 jsem jela s maminkou a dvěmi dětmi do 4let z Brna do Prahy v 5:40. Řidič který v tuto dobu jel byl nejspíše cizinec a vyžadoval po nás za zavazadlo 6eur jinak že nás nevezme přitom lístky byly zaplacené online. Ani jedna jsme neměli eura tudíž samozřejmě jsme česky. Dali jsme mu 200,- s tím že by nam měl vrátit. Nevrátil ani korunu.
Poté jsme v Praze vystoupili a u druhého řidiče z Prahy --> Chomutova jsem se zeptala zda je normální platit za zavadadlo 200,- a řidic na nás koukal že jsme mu vůbec něco dávali když jedno zavazadlo je zdarma. A my opravdu měli jen jedno. Proto bych si chtěla stěžovat, jelikož bůh ví kolik lidí mu v tu dobu zavazadla platila a on si "namastil" kapsu. Děkuji za odpověď Fialová


Požadované řešení

Vrátit za zaplacené zavazadlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 10:07, před 2 lety

Pokud spotřebitelka zaplatila v ceně jízdenky i přepravu zavazadla, je společnost povinna plnit dle smlouvy, tedy poskytnout přepravu zavazadla bez dalších poplatků. Pokud byla ze strany řidiče vyžadována platba bez smluvního podkladu, pak není oprávněna si společnost takto získaný majetkový prospěch ponechat.

Spotřebitelka je dle přepravních podmínek oprávněna podat u společnosti FlixBus CZ s.r.o. stížnost a požadovat vydání bezdůvodného obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 12:49, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.