Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V noci z pátku na sobotu byly poškozeny vstupní dveře do domu vylomením dřevěných latěk, a tím je způsobeno ohrožení vykradení majetku nájemců. Na havarijní lince mi bylo sděleno, že tato skutečnost, KDY JE VSTUP DO DOMU VOLNÝ VŠEM KOLEMJDOUCÍM, není havárie, a že s posouzením musíme počkat do příštího týdne.
Mimoto byl první hovor označen jako nedostupný (nonstop havarijní linka).
Pravidelně je společností, která má dělat tomuto domu domovníka, udáván falešný stav domu a lživé informace, kdy se na papíře za zamknutou nástěnkou vše objevuje pod fajfkama "v perfektním stavu".
Heimstaden - Residomo
Opravit nám (slušným a platícím nájemníkům) vstupní dveře do domu. I my chceme slušně bydlet. Spousta z nás v bytech bydlí více nez 50 let.
|
Tweet |
Zjistí-li nájemce v bytě nebo domě poškození nebo vadu, které je třeba bez prodlení odstranit, oznámí to ihned pronajímateli; jinou vadu nebo poškození, které brání obvyklému bydlení, oznámí pronajímateli bez zbytečného odkladu.
Nájemce učiní podle svých možností to, co lze očekávat, aby poškozením nebo vadou, které je třeba bez prodlení odstranit, nevznikla další škoda. Nájemce má právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při zabránění vzniku další škody, ledaže poškození nebo vada byly způsobeny okolnostmi, za které nájemce odpovídá.
Pronajímatel odstraní poškození nebo vadu v přiměřené době poté, co mu nájemce poškození nebo vadu oznámil.
Neodstraní-li pronajímatel poškození nebo vadu bez zbytečného odkladu a řádně, může poškození nebo vadu odstranit nájemce a žádat náhradu odůvodněných nákladů, popřípadě slevu z nájemného, ledaže poškození nebo vada nejsou podstatné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.