Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#60307Fotovoltaika

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2022, před 2 lety

Lukáš Sedláček

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem si fotovoltaiku, smlouva byla uzavřena na začátku prosince a 50% záloha zaplacena. Podle smlouvy mělo být vše hotovo do 7 měsíců. Na konci 7. měsíce přijela firma, kterou ČEZ najal, aby namontovala kompletně fotovoltaiku, ale zjistilo se, že technologie, která byla zadána a doporučena ČEZ bartery box nelze umístit, že se požádá o změnu technologie. Nic se nestalo..... 1.8. jsem zadal reklamaci na dodávku dle smlouvy. Psal a nic se nezměnilo. Nyní je 3.9. a nic se nezměnilo. Nikdo nereagoval na reklamaci ani na můj dotaz. Volal jsem a po 50 minutách jsem ukončil hovor, který nebyl přepojen na operátora.... potom jsem se dovolal na jiné oddělení a paní povídá, že informuje kolegu, aby mi ihned zavolal a nic. Chtěl bych poradit, co mám dělat.... za tuto cenu fotovoltaiku již asi neseženu, ale držení 50% zálohy a nic .. již jsem to mohl mít namontované od jiné firmy. Děkuji moc za radu.


Produkt

Fotovoltaika


Požadované řešení

Sleva, ihned montáž.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 10:58, před 2 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku, resp. poskytnutou zálohu. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.