Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, objednal jsem si fotovoltaiku, smlouva byla uzavřena na začátku prosince a 50% záloha zaplacena. Podle smlouvy mělo být vše hotovo do 7 měsíců. Na konci 7. měsíce přijela firma, kterou ČEZ najal, aby namontovala kompletně fotovoltaiku, ale zjistilo se, že technologie, která byla zadána a doporučena ČEZ bartery box nelze umístit, že se požádá o změnu technologie. Nic se nestalo..... 1.8. jsem zadal reklamaci na dodávku dle smlouvy. Psal a nic se nezměnilo. Nyní je 3.9. a nic se nezměnilo. Nikdo nereagoval na reklamaci ani na můj dotaz. Volal jsem a po 50 minutách jsem ukončil hovor, který nebyl přepojen na operátora.... potom jsem se dovolal na jiné oddělení a paní povídá, že informuje kolegu, aby mi ihned zavolal a nic. Chtěl bych poradit, co mám dělat.... za tuto cenu fotovoltaiku již asi neseženu, ale držení 50% zálohy a nic .. již jsem to mohl mít namontované od jiné firmy. Děkuji moc za radu.
Fotovoltaika
Sleva, ihned montáž.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku, resp. poskytnutou zálohu. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.