Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#60308Academic singles mi přes můj požadavek nezrušili účet a dál strhávali peníze. Tak jsem zablokoval kreditku, teď mi poslali upomínku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2022, před 2 lety

Michal Kurz

Znění stížnosti

Dobrý den,
seznamku jsem si nějaký čas platil, pak jsem chtěl premium zrušit. To nešlo žádným formulářem, ale vyžadovali emailem - tak jsem jim email zaslal. Podle mě splňoval kriteria uvedená v obchodních podmínkách - mé jméno, země (posílal jsem na .cz adresu v čj) a email - tady je text mailu (cenzurován):

---
Dobrý den,
podle vašich stránek není možné suspendovat/ukončit premiové členství na webu, ale je nutné kontaktovat zákaznický servis. Nejdřív bych rád konstatoval, že je to pěkná zm****ina, ale to je Vám jistě jasné. Prosím o ukončení premiového členstvé na účtu spojeným s tímto emailem.

Díky
XXX
---

Společnost ale na email nereagovala a peníze strhávali dál Všiml jsem si toho až po měsících. Zablokoval jsem kvůli tomu kreditku, aby mě už nemohli okrádat.

Teď mi přišla upomínka na neuhrazené členství. Prý se členství prodloužilo uhrazením - ale já nic nehradil, oni mě okrádali.

Nic platit nehodlám a předchozí neoprávněné transakce chci reklamovat u banky. Hrozí mi něco?

Moc Děkuji


Požadované řešení

Vrázení všech neoprávněně stržených peněz z kreditní karty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 11:06, před 2 lety

Samotná blokace plateb obchodníkovi nevede k zániku smluvního vztahu.

Co se placeného smluvního vztahu týče, je zákazník oprávněn vypovědět zpoplatněný smluvní vztah, který je uzavřen zakoupením Prémiového členství kdykoliv (bez výpovědní lhůty) před koncem předplaceného období. Ukončení Prémiového členství lze provést buďto v sekci „Nastavení“ v profilu zákazníka, nebo kliknutím zde (podle pokynů k ukončení Prémiového členství). Takto podaná výpověď je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána.

Kromě výpovědi přímo v profilu zákazníka může zákazník vypovědět Prémiové členství také zasláním výslovného, písemného a podepsaného prohlášení na kteroukoli z níže uvedených kontaktních adres. V zájmu jasného přiřazení v systémech be2 a ochrany před zneužitím musí zákazník vždy uvést své celé jméno, zemi, ve které službu be2 používá a svoji e-mailovou adresu využitou k registraci u be2.

Písemná výpověď musí být zaslána na:

a) adresu be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg;

b) fax: 420 227203713; nebo

c) email: zakaznickyservis@be2.cz.

Výpověď podaná poštou, e-mailem nebo faxem je účinná ke konci předplaceného období, ve kterém je výpověď podána, bude-li be2 doručena kdykoliv před koncem předplaceného období.

Jestliže tedy spotřebitel podal písemnou výpověď podle výše uvedených pokynů, došlo k zániku závazku. Společnost tak nemá právo si nadále strhávat platby a je povinna vrátit platby učiněné po této výpovědi. V případě, že by tak neučinila, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Lucemburku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2022 23:57, před 2 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 23:38, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2023 13:38, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.