Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.4.2014 jsem zaplatil zálohovou fakturu na měření úniku tepla. Přijetí platby bylo potvrzeno voucherem "Registrace k hromadnému měření" . Okruh Pardubický - termín podzim/zima 2014.
V prosinci 2014 jsem e-mailem urgoval sdělení termínu měření. Téhož dne jsem obdržel odpověď, že po zadání č. faktury do formuláře na jejich stránkách se mi termín zobrazí a o přesném termínu měření budou informovat 2 dny předem. Termín pro moje číslo se tam stále zobrazuje "11.1.2015", ale ani po dalším měsíci žádný kontakt od nich nebyl!
Pro jsem jim 17.2.2015 napsal: Protože jste nezapočali s dodáním služby ani po marném uplynutí 10 měsíců od zaplacení zálohy, odstupuji v souladu s bodem 5.1 vašich Obchodních podmínek od smlouvy Hromadné měření úniku tepla.
Zaplacenou zálohu 200,- Kč vraťte bezhotovostně na můj účet.
Do dnešního dne žádná reakce od NanoTrendu.
Měření úniku tela z rodinného domu - dodání 4 snímků. Podmínkou je rozdíl teplot vně a uvnitř budovy min 10°C.
Vrátit zálohově zaplacených 200,- Kč na uvedený účet, zrušit voucer.
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta ani v dodatečně stanovené lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Z důvodu zachování důkazního postavení doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí nevyvratitelná domněnka doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku také doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou, aby měl spotřebitel důkaz.
Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. V současné době se společností neprobíhá insolvenčí řízení. Doporučujeme však insolvenční rejstřík sledovat a v případě, že bude řízení opět zahájeno, je vhodné svou pohledávku přihlásit.
Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít.