Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60311Nedodané jídlo, dáme jídlo nekomunikuje a nevrátilo peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2022, před 2 lety

Lucie Rcková

Znění stížnosti

Dne 02.09.2022 jsme si přes aplikaci společnosti "dáme jídlo" objednali pod objednávkou číslo #t3ku-1lud tři jídla plus jednu polévku a jeden dezert v celkové hodnotě 829,- CZK. Obdrželi jsme objednávku, ale chyběla ta nejdražší položka 1x300g Mix kuřecích a vepřových řízků v ceně 269,- CZK. Obratem jsme prostřednictvím aplikace objednávku reklamovali včetně přiložené fotografie dokládající chybějící jídlo. Vzhledem k řešené reklamaci nikdo z rodiny nic nezačal konzumovat a čekali jsme jak reklamace dopadne. Ani po hodinovém chatování s operátorem T.jsme se nedobrali výsledku, kupón se slevou jsme odmítli stejně jako dodání chybějícího jídla dodatečně (platili jsme kartou svými penězi, proč by jsme měli chtít slevový kupón a zavazovat se k dalšímu nákupu?), dodání chybějícího jídla též nereálné, museli jsme do zaměstnání a na dodání by se čekalo kdoví kolik hodin. Žádali jsem o vrácení objednávky zpět z důvodu její nekompletnosti – celá rodina se ničeho nedotkla, operátor nás odkázal na email centrumpomoci@damejidlo.cz. Emailovou reklamaci jsme poslali dne 02.09.2022 v 12:44 opět včetně fotografie - bez reakce. Včera večer nám poslali tento email:
Dobrý den,

mohu Vás poprosit o informaci, s čím konkrétně Vám můžeme pomoci?
Rádi Vám poradíme, pomůžeme nebo cokoliv vysvětlíme, ale budeme k tomu potřebovat přesnější informace o co by mělo jít.
Předem děkujeme za odpověď.
S pozdravem a přáním pěkného dne,

T. Z.
Zákaznická podpora - Dáme Jídlo
Po - Ne: 10 - 23 hod
Smrčkova 2485/4, 180 00 Praha 8
Web: www.damejidlo.cz



To už přiznám se v nás bouchly saze :o/
Velmi prosíme o pomoc.


Produkt

1x 300g Mix kuřecích a vepřových řízků, příloha dle výběru, citron(300g) Vařené brambory, tatarská omáčka, pepřová majonéza 269,00 Kč


Požadované řešení

Vrátit zaplacené peníze, pokud ne za celou objednávku (vše co přivezli jsme vyhodili, protože jsme čekali jak reklamace dopadne, jestli si objednávku zase odvezou, takže nikdo nejedl nic), tak alespoŃ za chybějící jídlo. Plus omluva za to nereaogování na emailovou stížnost a vůbec celkový přístup pokud nejedete podle toho do čeho Vás chtějí natlačit oni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 11:15, před 2 lety

V případě, kdy není zboží (resp. služba) doručeno ve sjednané kvalitě nebo množství, je možné jej reklamovat. V tomto případě je vhodné reklamaci uplatnit co nejdříve. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Z tohoto důvodu se domníváme, že nedoručením ve sjednané lhůtě a ve sjednaném množství došlo k zániku závazku, což má podle § 1980 odst. 2 občanského zákoníku stejné účinky, jako by spotřebitel od smlouvy odstoupil. Prodávající by tak měl spotřebiteli vrátit peněžní prostředky, které od něj přijal v rámci plnění tohoto závazku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 12:56, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.