Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.9.2022 v 12.17h jsem jela vlakem CD c.EC 142 z Ostravy Svinova do Hranic na Moravě.Koupila jsem si jízdenku za 89.- KC u pokladny.Posledni vagón.do kterého jsem nastoupila nebyl uzamčeny a označeny ,přestože byl v poruse.Pruvodci přišla a řekla.ze musím vystoupit.pritom vlak už byl připravený k odjezdu.Pri výstupu z vlaku z předposledního vagonu.c 4 v Hranicích na Moravě na následující zastávce se pode mnou utrhnul poslední nástupní schod do vagónů,malém jsem spadla pod vlak.Nastesti za mnou šla paní 70 let věku a vystoupila jinudy.Pruvodci se o závadu nestarala a odpískala odjezd vlaku..Pravděpodobně pokud by vagón nebyl na další stanici uzamčen,další cestující při výstupu spadne do kolejiště pod vlak.Myslim si, že tyhle vagony už nemají jezdit v civilní dopravě. Závadu jsem nahlásila pokladní prodávající jízdenky v Hranicích na Moravě.
Vagony z minulého století nepatří na koleje nebo mají vyjíždět seřízene technikem v perfektním stavu.protoze v nich jezdí lidé.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.