Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60315Utržený nástupní schod do vagónů vlaku z minulého stoleti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 hodin 4 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2022, před 2 lety

Radmila Sikorova

Znění stížnosti

Dne 3.9.2022 v 12.17h jsem jela vlakem CD c.EC 142 z Ostravy Svinova do Hranic na Moravě.Koupila jsem si jízdenku za 89.- KC u pokladny.Posledni vagón.do kterého jsem nastoupila nebyl uzamčeny a označeny ,přestože byl v poruse.Pruvodci přišla a řekla.ze musím vystoupit.pritom vlak už byl připravený k odjezdu.Pri výstupu z vlaku z předposledního vagonu.c 4 v Hranicích na Moravě na následující zastávce se pode mnou utrhnul poslední nástupní schod do vagónů,malém jsem spadla pod vlak.Nastesti za mnou šla paní 70 let věku a vystoupila jinudy.Pruvodci se o závadu nestarala a odpískala odjezd vlaku..Pravděpodobně pokud by vagón nebyl na další stanici uzamčen,další cestující při výstupu spadne do kolejiště pod vlak.Myslim si, že tyhle vagony už nemají jezdit v civilní dopravě. Závadu jsem nahlásila pokladní prodávající jízdenky v Hranicích na Moravě.


Požadované řešení

Vagony z minulého století nepatří na koleje nebo mají vyjíždět seřízene technikem v perfektním stavu.protoze v nich jezdí lidé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 10:13, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.