Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den i když mám ukončenou smlouvu tak dokola mi chodí sipo a dokonce nový plán záloh. Už nevím jak tohle řešit ,na adrese nebydlím ukončení smlouvy bylo přijato .Nebaví mě každý měsíc psát email a zasílat přílohy o ukončení smlouvy!! Nějaká rada co s tím ?
vyřešit situaci s energiemi a aby mi od nich nechodilo sipo
|
Tweet |
V obdobných případech je vhodné, aby spotřebitel zaslal společnosti výpověď - doporučený dopis nebo dopis doručil do datové schránky zprostředkovatele. U podání zaslaných doporučeně, resp. s dodejkou existuje fikce doručení.
V případě, že by společnost i po zrušení vzájemného závazku plnila (nebo plnění požadovala), může se spotřebitel bránit dodejkou, kterou prokáže, že společnosti doporučený dopis zaslal.
Adresa sídla společnosti dle obchodního rejstříku je Dobronická 1257, 14800 Praha.
Spotřebitel může v případě potřeby kontaktovat také Energetický regulační úřad (kontakty zde: https://www.eru.cz/kontakty), který vykonává dozorovou činnost v oblasti energetiky.
Další informace je možné získat taktéž na naší telefonické poradně na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.