Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 04.09.2022 jsme si nedopatřením zabouchly dveře a stali obětí praktik zámečnických služeb fmy Servis Direkt 24 s.r.o., Křižíkova 180/28, Praha 8 - Karlín, IČO 04546229.
Po přečtení internetových diskuzí a s odstupem času a již moji chladnou hlavou bych chtěl podat oznámení na tuto firmu ohledně jejich postupů a praktik. Věřím, že se připadám k mnoha ostatních "podvedeným" spotřebitelům a tímto oznámením se budete dále zabývat.
Věc: zabouchli jsme si dveře (běžný zámek v bytu) a zavolali jsme na číslo +420 225636136. Dispečer nám sdělil že do 30 minut pošle technika a zámečníka. Byli jsme obeznámeni cenami, které jsme dohledali na internetu. Technik dorazil, ihned nás ujišťoval o možnosti hlášení na pojišťovnu a že nám hned vše proplatí a k tomu ujišťoval, že když máme pojistku, že nám to pojišťovna proplatí ještě k tomu 2x. Byli jsme dále ujištěni že nedělní příplatek je za 100% s čímž jsme tedy souhlasili. Vše proběhlo neskutečně rychle (do 3 minut včetně otevření) a než jsme se nadáli byli dveře otevřené, protože si technik nárokoval skutečnost, že se na něho nemůžeme dívat. Poté jsme již obdrželi zjednodušenou fakturu s konečnou cenou 7800,- a nutností platit hotově.
Bohužel na jejich stránky kde jsem číslo +420 225636136 dohledal se již nedá dostat.
Nyní s chladnou hlavou a odstupem pár hodin je mi jasné, že jsem pod vlivem stresu, rychlosti jak to vše proběhlo, stal obětí této nekalé firmy. Vše jsem si potvrdil i na internetu a v diskuzních forem, kde mnoho lidí má stejnou skutečnost. Bohužel dveře již byly otevřené a byly nepřímo natlačeny částku hradit. Takovéto služby jsou jinak dostupné v řádech vyšších stokorun.
Věřím, že mě kontaktujete pokud potřebujete více informací a že můj podnět zařadíte k seznamu podnětů od ostatních spotřebitelů stěžujících si na nekalé postupy výše uvedené firmy.
Děkuji
JŠ
https://zamecnik-24.cz/ otevření zabouchnutých dvěří
Odškodnění a hromadné podání ČOI, možná medializace a varování ostatním
|
Tweet |
Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.
Zkrácená strana může požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.