Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dne 17.02.2015 si můj otec zakoupil na pobočce Tesca v Ústí nad Orlicí mobilní telefon.Telefon mu při prodeji nikdo nepředvedl jen mu prodavačka ukázala,že v krabici fyzicky je i s příslušenstvím.Jelikož je otec staršího ročníku narození,tak zjistil,že mu dotykový telefon nevyhovuje.Šel ho 19.2.2015 v rámci čtrnácti denní lhůty vrátit.Přišel ředitel vaší pobočky a telefon mu odmítl převzíti zpět-prý je poškrábaná folie.Dnes 21.02.2015 v cca.16:00 hod. jsem přišla s telefonem znovu do Tesca v Ústí nad Orlicí,mluvila znovu s ředitelem (alespoň tak se mi představil aniž by uvedl své příjmení) a zvýšeným hlasem mi zdělil to samé.Chtěla jsem aby mi vystavil doklad o odmítnutí zboží,ale on řekl,že mi nic nedá,protože na to nemáte tiskopisy.Váš ředitel se choval jak HULVÁT nepustil mne ani ke slovu.Také jsem obchodnice a vím, že pro případ vrácení zboží bohatě stačí celou tuto událost sepsati s účastníky obou stran aniž by nějaký tiskopis byl potřeba.Tímto podávám na vašeho ředitele v Ústí nad Orlicí stížnost a budu to řešit přes jiné úřady.
mobilní telefon zn.OP3NDOTT model P4502
Přijmutí zboží zpět a vrácení plné kupní ceny-mobilní telefon byl pouze otcem zapnut a vypnut.
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně, z důvodu nevyhovujícího zboží. Tento benefit umožňuje prodávající nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Tedy je důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek.
Dle občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele má spotřebitel právo na překontrolování a předvedení věci. Jedná se ale oprávnění spotřebitele, které může a nemusí využít.
Společnost Tesco Stores ČR a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.