Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#60323Pozdní odjezd z Prahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2022, před 2 lety

Martina Králová

Znění stížnosti

Dobrý den, 2.9.2022 v 17.00 měl řidič odjet z Prahy směr Karlovy Vary a místo toho aby cestujícím oznámil případné zdržení, nebo z Prahy odjel, v 17.02 autobus uzavřel a před autobusem hovořil a kouřil plných 20 minut s nějakým mužem. Pak nabral cestou další spoždění v koloně, kde opět vystoupil z autobusu a šel kouřit. Do K. varů jsme tudíž dorazili až za 3 hodiny. Není toto chování poprvé jaké jsme zaznamenali, pozdní odjezd z Prahy byl v květnu a červnu 2022, ale nestěžovali jsme si. Nyní mám pocit, že se to skoro stává obvyklým jevem. Královi


Produkt

Bus Flixbus Praha směr Karlovy Vary


Požadované řešení

Aby se tato zpoždění prosím neopakovala


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 08:53, před 2 lety

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákon sám nepřiznává spotřebitelům nárok na náhradu škody v případě zpoždění spoje. Smluvní podmínky společnosti v určitých případech přiznávají spotřebitelům konkrétní práva, která jsou uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich. Tyto podmínky jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 12:40, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.