Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, 2.9.2022 v 17.00 měl řidič odjet z Prahy směr Karlovy Vary a místo toho aby cestujícím oznámil případné zdržení, nebo z Prahy odjel, v 17.02 autobus uzavřel a před autobusem hovořil a kouřil plných 20 minut s nějakým mužem. Pak nabral cestou další spoždění v koloně, kde opět vystoupil z autobusu a šel kouřit. Do K. varů jsme tudíž dorazili až za 3 hodiny. Není toto chování poprvé jaké jsme zaznamenali, pozdní odjezd z Prahy byl v květnu a červnu 2022, ale nestěžovali jsme si. Nyní mám pocit, že se to skoro stává obvyklým jevem. Královi
Bus Flixbus Praha směr Karlovy Vary
Aby se tato zpoždění prosím neopakovala
|
Tweet |
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zákon sám nepřiznává spotřebitelům nárok na náhradu škody v případě zpoždění spoje. Smluvní podmínky společnosti v určitých případech přiznávají spotřebitelům konkrétní práva, která jsou uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich. Tyto podmínky jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.