Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Я заказал телефон а они отправили дишовую игру, если не вернут деньги я подам милицию,
Привет! Мы очень сожалеем о некачественном товаре! У нас возникла небольшая проблема с доставкой! Мы вышлем вам нужный товар бесплатно в течение 1/7 рабочих дней! (новый привет! Приносим извинения за неудобства! Можете прислать фото товара?
верните старый товар курьеру, когда курьер принесет новый товар!
Прошло уже 9 дней а они даже не отвечают
Мобильный телефон S21 ултра
Или деньги возвращатье или телефон
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz funguje v českém jazyce - z tohoto důvodu bude naše odpověď v češtině.
Jestliže zboží neodpovídá objednávce, měl by jej spotřebitel reklamovat. Podnikatel má na vyřízení reklamace 30denní lhůtu, přičemž má spotřebitel po jejím marném uplynutí právo odstoupit od smlouvy pro její podstatné porušení (dle § 2002 občanského zákoníku).
Při zamítnutí reklamace by podnikatel musel prokázat, že byl mobil spotřebiteli doručen - jestliže bylo dodáno jiné zboží, patrně tuto skutečnost nebude schopen prokázat.
Protože není jisté, kdo je provozovatelem daných stránek, není možné se obrátit na konkrétní dozorový orgán. Česká obchodní inspekce před tímto e-shopem varuje, neboť je anonymní. Doporučujeme spotřebitelům, aby si před nákupem na e-shopu řádně prověřili jeho důvěryhodnost. To lze učinit pomocí stránek České obchodní inspekce (coi.cz/rizikove), pomocí našich stránek (dtest.cz/eshopy), či na jiných portálech (např. recenzní portály).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.