Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60331Reklamace - zatím bez řešení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2022, před 2 lety

Adéla Stonawská

Znění stížnosti

Podávali jsme se svou přidělenou delegátkou reklamaci na hotel Michelangelo Resort na ostrově Korfu, který jsme zakoupili na stránkách TravelPortal u společnosti Bluestyle. Ubytování nevyhovující, neodpovídalo 4* hotel, jak bylo uvedeno, nefunkční vybavení pokoje, špína, prach, požadovaný úklid neproběhl ani na požádání, ručníky nevyměněné, nefunkční odpad v koupelně, sprcha také zničená, nefunkční TV, fén s obnaženými dráty jsem se neodvážila použít.

Doba 30 dní pro vyjádření společnosti uběhla a nikdo se neozval. Psala jsem další 2 emaily na kontakt, který jsem nalezla na stránkách společnosti a nikdo nereaguje - v emailu přiloženy fotky i reklamační protokol.


Produkt

Korfu - Michelangelo Resort, 4*hotel, který absolutně neodpovídal cenou ani kvalitou, byli jsme nespokojení, od 5.8.2022 do 12.8.2022


Požadované řešení

Finanční kompenzace, nepožadujeme slevu na další zájezd, chtěli bychom vrátit část peníz, které jsme zaplatili za zájezd a který neodpovídal popisu na stránkách. Kladný přístup k věci, ne dělat mrtvého brouka, my jsme zákazníci a zaplatili jsme nemalou částku za dovolenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2022 12:25, před 2 lety

V případě uplatnění reklamace zájezdu má společnost 30 dnů na její vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že dojde k porušení tohoto ustanovení, má spotřebitel možnost podat podnět České obchodní inspekci, která může na základě podnětu udělit společnosti sankce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:00, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.