Společnost


InfinitePlus SAS

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60338Neoprávněné účtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2022, před 2 lety

Zdenek Bína

Znění stížnosti

Dobrý den,
Máme špatnou zkušenost s poplatky za službu, kterou jsme si neobjednali. Nevím jak je možné, že po kliknutí na nějaký odkaz se odečtou peníze, ale stalo se nám to. Po pátrání jsem zjistil, kdo se za službou skrývá a nedaří se mi je přinutit k vrácení prostředků.

Nechápu jak je možné technicky provozovat platby z telefonního účtu odečítat na základě kliknutí. Museli jsme si zablokovat platby, protože by se platba do budoucna opakovala. Inzerují výuku jazyků, ale přesto že nám odečetli peníze ani neposlali přístupové údaje do výuky, nebo něco podobného, co by signalizovalo že jsou poskytované služby legální. Rozhodně jsme nejednali s úmyslem si objednat výuku cizích jazyků, je to jasný podvod.

Týká se to telefonního čísla: 773 527 388

Podle Vašeho webu nejsme sami, takže doufám v kladné vyřízení stížnosti a snad i trestní stíhání koncových disponentů našich prostředků. O2 identifikovalo jako příjemce platby mobileinfo.biz, ten se ale vymlouvá a shazuje to na InfinitePlus SAS. Takže se situace "zasekla na mrtvém bodě".

Děkuji, s pozdravem,
Zdeněk Bína.


Produkt

Žádnou jsme neobdrželi, pouze se odečetli prostředky z účtu


Požadované řešení

Náhrada odečtených prostředků, odškodnění 100 000 za nekalé obchodní praktiky a podvody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2022 14:21, před 2 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Spotřebitel může kontaktovat svého operátora s žádostí o zablokování těchto plateb. Operátor je však pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Francii), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.