Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#60346Zablokovaný přístup k internetu z důvodu nedostatečného kreditu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2022, před 2 lety

Jan Pešout

Znění stížnosti

Dne 4.9.2022 mi byl zablokován přístup k internetu z důvodu nedostatečného kreditu (dle aplikace Moje O2 to bylo v danou chvíli 1 Kč), přestože jsem si dopoledne zakoupil balíček 300MB za 19 korun. Dopoledne to ještě fungovalo, odpoledne už ne. V okamžiku zablokování bylo vyčerpáno cca 55MB. Dobití kreditu nebylo v danou chvíli možné, vzhledem k lokalitě a nemožnosti se připojit k internetu.


Produkt

Dokoupený balíček 300MB za 19Kč.


Požadované řešení

Vrácení částky 19Kč zpět na platební kartu plus 200 Kč jako kompenzace za jednostranné zablokování služby, kterou jsem měl řádně zaplacenou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2022 14:43, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.9.2022 15:03, před 2 lety

Dobrý den,

mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Čerpání kreditu prověříme. Doplňte nám prosím do neveřejných údajů PUK nebo výrobní číslo SIM. Údaj nám také můžete zaslat na info@o2guru.cz

S pozdravem

Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2022 22:43, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2023 12:55, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.