Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 4.9.2022 mi byl zablokován přístup k internetu z důvodu nedostatečného kreditu (dle aplikace Moje O2 to bylo v danou chvíli 1 Kč), přestože jsem si dopoledne zakoupil balíček 300MB za 19 korun. Dopoledne to ještě fungovalo, odpoledne už ne. V okamžiku zablokování bylo vyčerpáno cca 55MB. Dobití kreditu nebylo v danou chvíli možné, vzhledem k lokalitě a nemožnosti se připojit k internetu.
Dokoupený balíček 300MB za 19Kč.
Vrácení částky 19Kč zpět na platební kartu plus 200 Kč jako kompenzace za jednostranné zablokování služby, kterou jsem měl řádně zaplacenou.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí nás, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Čerpání kreditu prověříme. Doplňte nám prosím do neveřejných údajů PUK nebo výrobní číslo SIM. Údaj nám také můžete zaslat na info@o2guru.cz
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.