Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
dne10.8.2022 jsem nedopatrenim zaplatila misto 299kc pouze 199kc za Fleximed a prisla mi nyni upominka ze dluzim splatku 299kc pluspoplatek 35kc.od minule splatky mam doklad .dnes jsem zaplatila dluh 100kc plus splatku za zari a poplatek 434kc.Doufam tedy ze je vse v poradku.S pozdravem Zuzana Kadlikova vs1582577
ocekavam odpoved
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Kadlíková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Jak již bylo uvedeno v telefonickém hovoru, Vaši platbu ve výši 434,- Kč v systému evidujeme, vše je tedy v pořádku.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.