Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už přes rok řeším problém s dvojitým překladem adres. Když jsem volal na zákaznickou linku kde mě připojili na technika tak vždy bylo slíbeno že to bude vyřešeno a že bude router/směrovač dán do režimu bridge a poté budu kontaktován co a jak dále. No po několika týdnech jsem stále nebyl kontaktován a problém přetrvává. Jeden mladý technik z Nordicu který jse mi snažil pomoct mi dokonce doporučil přejít k jinému poskytovateli...
Nejraději bych si to nastavil sám kdyby jste mi dali přístup.. Kvalita služeb a především zákaznický servis stojí za.
Double Nat, Strict Nat
Stačilo by přehodit směrovač do režimu mostu, pokud by ani to nepomohlo byl bych ochotný připlatit jsi za statickou IP adresu pokud by to problém konečně vyřešilo.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Zákazník byl na základě tohoto podnětu znovu kontaktován a situace s ním byla úspěšně dořešena. Dle technického šetření se nejednalo o problém na službě a jejím fungování, ale o obvyklou ochranu stránek na které přistupoval. Situace byla vyřešena dokoupením Veřejné IP adresy a nastavením režimu Bridge.
Děkujeme za součinnost.
Spotřebitel potvrdil, že stížnost byla vyřešena dosažením dohody. Stížnost proto uzavíráme.