Počet nahlášených stížností: | 312 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Podvodným způsobem od firmy Františkovy energie jste získali moje data a již rok mě okrádáte o placené zálohy. Doposud jste neprovedli vyúčtování a váš kontaktní telefon je nefunkční
Ukončení smlouvy a úhrada do 14 dnů.
|
Tweet |
V obdobných případech je vhodné, aby spotřebitel zaslal společnosti výpověď - doporučený dopis nebo dopis doručil do datové schránky zprostředkovatele, resp. dodavatele. U podání zaslaných doporučeně, resp. s dodejkou existuje fikce doručení.
V případě, že by společnost i po zrušení vzájemného závazku plnila (nebo plnění požadovala), může se spotřebitel bránit dodejkou, kterou prokáže, že společnosti doporučený dopis zaslal.
Adresa sídla společnosti dle obchodního rejstříku je Dobronická 1257, 14800 Praha.
V případě, že vyúčtování není dle spotřebitele v pořádku, může spotřebitel toto vyúčtování reklamovat přímo u dodavatele energií. Pokud bude reklamace zamítnuta, může se obrátit na Energetický regulační úřad a zamítnutí této reklamace rozporovat.
Nezasla-li společnost v řádném termínu vyúčtování, je namístě reklamace. Pokud by nebyla vyřízena do 30 dnů, má spotřebitel právo na náhradu, která v případě pozdního vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu činí dle vyhlášky ERÚ č. 545/2006 Sb. 750 Kč za každý den, nejvýše 7 500 Kč.
Více informací lze zjistit na našich stránkách (např. zde: https://www.dtest.cz/clanek-7944/jak-na-reklamaci-vyuctovani-spotreby-energii) či na stránkách Energetického regulačního úřadu (např. zde: https://www.eru.cz/reklamujete-vyuctovani-u-dodavatele-energii-za-pozdni-vyrizeni-mate-narok-na-financni-nahradu).
Jestliže se spor nepodaří vyřešit smírně, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad (www.eru.cz, adresa: Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, telefon: 564 578 666 – ústředna).
Další informace je možné získat taktéž na naší telefonické poradně na čísle 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.