Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60365Nedostatečná doba nástupu do vlaku č. IC 535 Jižní expres.-Praha Holešovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 53 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2022, před 2 lety

Radka Milfortová

Znění stížnosti

Dne 6.9.2022 moje dcera cestovala z Prahy Holešovic do Českých Budějovic Vlakem IC 535 Jižní Expres pravidelný odjezd z Prahy Holešovic v 11.50 hod.Na tabuli ohlašující odjezd vlaku a nástupiště bylo nahlášeno číslo nástupiště až v 11.51 hod., kdy vlak již přijížděl do stanice Holešovice a dcera nemohla tudíž stihnout nastoupit do vlaku, protože vlak se asi po 5 vteřinách rozjel. Moje dcera je studentka a musela jet dalším vlakem a koupit si samozřejmě novou jízdenku. Je to velice smutné mohla totiž přijít i k úrazu, jelikož zkoušela do vlaku nastoupit, ale jak jsem již napsala vlak se rozjel.Dcera měla zakoupenou elektronickou jízdenku, žádáme o vrácení jízdného!!!!!


Požadované řešení

Žádáme o vrácení jízdného v celém rozsahu, dcera měla zakoupenou elektronickou jízdenku - co proto má udělat, aby jí bylo vráceno jízdné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2022 14:30, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.