Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.9.2022 moje dcera cestovala z Prahy Holešovic do Českých Budějovic Vlakem IC 535 Jižní Expres pravidelný odjezd z Prahy Holešovic v 11.50 hod.Na tabuli ohlašující odjezd vlaku a nástupiště bylo nahlášeno číslo nástupiště až v 11.51 hod., kdy vlak již přijížděl do stanice Holešovice a dcera nemohla tudíž stihnout nastoupit do vlaku, protože vlak se asi po 5 vteřinách rozjel. Moje dcera je studentka a musela jet dalším vlakem a koupit si samozřejmě novou jízdenku. Je to velice smutné mohla totiž přijít i k úrazu, jelikož zkoušela do vlaku nastoupit, ale jak jsem již napsala vlak se rozjel.Dcera měla zakoupenou elektronickou jízdenku, žádáme o vrácení jízdného!!!!!
Žádáme o vrácení jízdného v celém rozsahu, dcera měla zakoupenou elektronickou jízdenku - co proto má udělat, aby jí bylo vráceno jízdné
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.