Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 6.8.2022 v 9:08 jsem tankoval v Plzni na Nepomucké u vás na benzíne, máme vaši kartičku a velmi často v různých místech u vás tankujeme. Nejdříve nám pan zdělila, že eura neberete a poté paní tedy eura vzala, ale jedno euro si počítala 20 Kč, i přesto že je kurz 24 Kč, toto jednání se mi velice nelíbilo, vzhledem k tomu že jsme v EU,žádám o prověření a nápravu. Jinak se obrátím k prověření jinam. Děkuji
Nechám na vašem posouzení
|
Tweet |
Pokud byl spotřebitel dostatečně informován, nemusí se jednat o porušení zákonných povinností prodávajícího. V případě, že by byl spotřebitel informován o jiném kurzu, než dle kterého mu bylo vyúčtováno, mohl by požadovat doplacení rozdílu v ceně.
Pokud by si prodávající ponechal vyšší částku, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost BENZINA s.r.o. odmítla spolupráci, je však možné ji kontaktovat přímo (odkaz na kontakty zde: https://www.orlenbenzina.cz/kontakty).