Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60371Stížnost na delegátku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2022, před 2 lety

Luboš Dorazil

Znění stížnosti

Dobry den, jiz nekolikatou dovolenou s Vasi cestovni kancelari,cestujeme a vzdy bylo vse perfektni, vse jak melo byt, i sluzby delegata na urovni az doted! Cestovali jsme s Vami do Recka na ostrov Lefkada, ubytovani v Santa Marine uzasne, ale dostanu se k jadru veci Vase ,,delegatka” pani SB, ktera nam mela pomahat kdyby se neco stalo, tak selhala na plne care. Meli jsme od teto pani domluveny zajezd i s transferem do Nidri. Autobus nas dovezl pozde a na lod myslim to byla Eptanisios nas nepustili, byla nas tam asi skupinka 9lidi, a vsichni jsme se snazili dovolat teto delegatce,ktera nam nikomu nebrala telefony, zkouseli jsme vsichni, nakonec telefon vzala a rekla ze ji nase problemy vubec nezajimaji, ze ma tedka informativni schuzku ktera je pro ni prednejsi, nejsem jediny kdo byl tohoto jednani svedkem. Kdyz jsme ji rekli, ze nas jeji informativni schuzka nezajima,ze nevime co mame delat, rekla nastvane ,ze se mame premistit do Vassiliky ze tam zkusi nejak domluvit aby nas tam ta lod pockala, a jestli nepocka tak mame smulu, a at ji uz nerusime ze ma tu svoji informativni schuzku. Mila cestovni kancelar Eximtours, myslim ze tato osoba Vam dela velice spatnou reklamu v zahranici, dovolenou nam to sice nezkazilo, ale pokud tato osoba se chova ke kazdemu takto jak se zachovala k nam, bude dle meho nazoru hodne nespokojenych cestujicich, kteri si vyberou radsi jinou cestovni kancelar. Dekuji, a preji krasny den. S pozdravem Luboš Dorazil


Požadované řešení

Dle meho nazoru by se mela pani delegatka vymenit, za jinou schopnejsi osobu resit i problemy a neuzivat si tam jenom jako na dovolene.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 10:10, před 2 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:52, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.