Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobry den, jiz nekolikatou dovolenou s Vasi cestovni kancelari,cestujeme a vzdy bylo vse perfektni, vse jak melo byt, i sluzby delegata na urovni az doted! Cestovali jsme s Vami do Recka na ostrov Lefkada, ubytovani v Santa Marine uzasne, ale dostanu se k jadru veci Vase ,,delegatka” pani SB, ktera nam mela pomahat kdyby se neco stalo, tak selhala na plne care. Meli jsme od teto pani domluveny zajezd i s transferem do Nidri. Autobus nas dovezl pozde a na lod myslim to byla Eptanisios nas nepustili, byla nas tam asi skupinka 9lidi, a vsichni jsme se snazili dovolat teto delegatce,ktera nam nikomu nebrala telefony, zkouseli jsme vsichni, nakonec telefon vzala a rekla ze ji nase problemy vubec nezajimaji, ze ma tedka informativni schuzku ktera je pro ni prednejsi, nejsem jediny kdo byl tohoto jednani svedkem. Kdyz jsme ji rekli, ze nas jeji informativni schuzka nezajima,ze nevime co mame delat, rekla nastvane ,ze se mame premistit do Vassiliky ze tam zkusi nejak domluvit aby nas tam ta lod pockala, a jestli nepocka tak mame smulu, a at ji uz nerusime ze ma tu svoji informativni schuzku. Mila cestovni kancelar Eximtours, myslim ze tato osoba Vam dela velice spatnou reklamu v zahranici, dovolenou nam to sice nezkazilo, ale pokud tato osoba se chova ke kazdemu takto jak se zachovala k nam, bude dle meho nazoru hodne nespokojenych cestujicich, kteri si vyberou radsi jinou cestovni kancelar. Dekuji, a preji krasny den. S pozdravem Luboš Dorazil
Dle meho nazoru by se mela pani delegatka vymenit, za jinou schopnejsi osobu resit i problemy a neuzivat si tam jenom jako na dovolene.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nicméně jelikož by delegátka měla být spotřebitelům k dispozici, je možné její služby reklamovat. V případě uznání reklamace by vhodným nárokem mohla být přiměřená sleva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.