Společnost


Centrální výběrová řízení a.s.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#60372Nepřebírají poštu ma adrese Lannova 2061/8, Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2022, před 2 lety

Anonymizováno

Znění stížnosti

Dobrý den, pokouším se zaslat odvolání plné moci na adresu CVR a.s., Lannova 2061/8, Praha, ale pošta zásilku vrátila, adresát na adrese neexistuje. Mám to hlásit na ČOI? Jak postupovat? Měli by být v insolvenci. Děkuji.


Produkt

Výběr dodavatele energií, plynu, elektrické energie, šmejdi


Požadované řešení

Odpověď, rada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 10:54, před 2 lety

Dle § 11n Energetického zákona je možné odvolání plné moci bez postihu. Odvolání plné moci se zasílá na adresu sídla společnosti (ideálně doporučeně s dodejkou, aby měl spotřebitel důkaz o odeslání). Jelikož dle popisu spotřebitel tak učinil, uplatní se domněnka doby dojití dle § 573 Občanského zákoníku, kdy se považuje za doručené 3. pracovní den od odeslání. Společnost následně nemůže za spotřebitele uzavírat smlouvy.

Jak spotřebitel zmiňuje na společnost Centrální výběrová řízení a.s. byl vyhlášen konkurs (informace ohledně řízení mohou spotřebitelé nalézt zde: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C969EC1D445F7F59E05333F21FAC9336).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na Energetický regulační úřad na adrese: https://www.eru.cz/mate-problem-s-dodavatelem-nebo-zprostredkovatelem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:55, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.