Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Vážení dne 23.10.21 jste přijali naší objednávku na nákup držáku telefonu do auta č.o. *** za Kč 672,-.Po našem
zjištění, že přístroj v našem autě nejde zapojit jsme Vám ho vrátili. Na základě tel.rozh. a e-mail jsme zboží odeslali na adresu P.O.BOX 60010 depo Brno 71 dne12.11.21 podací číslo *** . Dne 17.1.22 jsem obdržel číslo reklamace *** a já zaslal č.ú.*** na vrácení peněz A od těch dob po každém optání jak je to s vrácením peněz nám přichází automatická odpověď, že něco mám doplnit. Tak jsem pokaždé odpověděl. Peníze nemám do dnes, obracím se na Vás s žádostí ukončit tuto záležitost abych se nemusel obracet na ČESKOU OBCHODNI INSPEKCI s dotazem " na organizované průtahy při vyřizování reklamace " s cílem se zbavit
zákaznika.Je mě 73 let chtěl jsem si udělat radost a tak to dopadlo. Bucek
luxusní držák bezdrátového nabíjení deluxe kod zboží 874-3831121186123
vrácení peněz a to: 599,- plus poštovné 73,- celkem=Kč 672,-
|
Tweet |
V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy, měl by mu podnikatel vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy (§ 1832 odst. 1 Občanský zákoník).
V případě, že podnikatel peněžní prostředky bez právního důvodu nevrátí, mohlo by se z jeho strany jednat o bezdůvodné obohacení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.