Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, chtěla bych si stěžovat na každodenní zpoždění autobusu 461, směr Nošovice - Havířov. Na zastávku Pazderna,,Špok přijíždí se zpožděním (má tam být 6:38) a cestou do Havířova nabere ještě větší a tudíž nelze stihnout přestup do Ostravy ani z Havířova a dokonce ani z mé první zastávky Pazderna,,Kaple.
Trasa Pazderna,,Špok ( 6:38) - Havířov, město,žel.st. (7:07), linka 461
Prosím o dodržení jízdního řádu nebo jeho úpravu dle reálných času. Děkuji
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či na emailovou adresu (potřebné kontakty spotřebitel nalezne zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty). Další možností je podání podnětu na společnost prostřednictvím formuláře na webové adrese https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.