Společnost


ERGO pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60377Zamítnutí reklamace výrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2022, před 2 lety

Karel Šimurda

Znění stížnosti

Dne 9.8.2022 jsme nahlásili pojistnou událost výrobku /elektrická trouba /, v rámci pětileté záruční doby. Pojišťovna řešila naší reklamaci / vadný smalt/ bez ohledání pracovníka pojišťovny, pouze podle námi zaslaného snímku. Dne 11.8.2022, jsme dostali zamítavou odpověď pracovníka pojišťovny s odůvodněním, že se záruka nevztahuje na škody,způsobené mechanickým poškozením. V našem případě se nejedná naprosto o mechanické poškození, protože trouba byla čištěna pouze vlhkou houbičkou. Poškození spodní plochy trouby vzniklo působením spodního topného tělesa na nekvalitní smalt.


Požadované řešení

Žádáme přehodnocení rozhodnutí, eventuelně vyslání servisního pracovníka pojišťovny. Nevím, proč pojišťovna sjednává prodloužená pojištění na výrobky, které nejsou schopny pětiletou záruční dobu vydržet. Je to pouze obírání lidí o finance. Plnění je už nezajímá a řeší to námi popsaným způsobem s tím, že zákazník stejně žádnou stížnost nepodá. Žádáme alespoň částečné odškodnění naší škodné událostiod této pojišťovny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 09:56, před 2 lety

Spotřebitel může ze zákona uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Pokud je tato doba prodloužena, jedná se o záruku smluvní nikoliv zákonnou. Z tohoto důvodu se záruka řídí smluvními podmínkami.

Pokud se spotřebitel domnívá, že smluvní podmínky kryjí tuto vadu, může stanovisko pojišťovny rozporovat znaleckým posudkem. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s porušením smluvní povinnosti prodávajícího. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 14:29, před 2 lety

Spotřebitel nás informoval, že reklamace byla uznána a stížnost tím byla vyřešena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.