Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V neděli jsme se vrátili z dovolené na ostrově Krk.Měli jsme objednannou cestu busem s nástupním místem v Českých Budějovicích.Tři dny před odjezdem nám bylo sděleno,že máme přijet do Prahy.Tak jsme jeli do Prahy 2 hodiny.Jaké bylo naše překvapení,když nám delegátka sdělila,že jedeme mikrobusem do Brna další 3 hodiny.Jsme ve věku 70 let a více po různých operacích,proto jsme volili destinaci ,abychom nemuseli jet dlouho a nástup v Č.B.Jednání Ck se jeví jako neadekvátní,když vidí roky narození a nevědí jestli jsme schopni se do Prahy a ještě dále dostat.Kdybychom jeli autem,tak nám proplatí pouze cenu vlaku,což se dá těžko srovnat.Pak jsme jeli busem přes Bratislavu a Maďarsko celkem 18 hodin se čtyřmi přestupy.Cesta zpátky byla ještě horší.N a autobus jsme čekali hodinu a půl v noci,pak přijel polský autobus s polskýmí řidiči,kterým nikdo nerozuměl,WC měli zavřené,nestavěli ani neměli žádné občerstvení.Na naši žádost zastavili po pěti hodinách na 15 minut tam kde žádné záchody nebyly.První jídlo jsme měli až v Praze,jenom rychle něco do ruky a pití.Normálně bychom byli doma v ranních hodinách a my po devatenácti hodinách příšerné cesty dorazili domů,zničení,jednomu z nás bylo tak špatně,že musel vyhledat lékaře.Jezdíme s ckVítkovice dlouhá léta a byli jsme vždy spokojeni.Od té doby co se sloučili s Vámi jsou každý rok problémy.Ovšem letos se nám zdá až nemožné,že lze něco takového klientům provést.Jsme znechuceni a doufáme,že jídlo na celý den je ve vaší režii.Všude budu hlásit,že s CK Travel Family nikdy více.
jedná se o zájezd č.******** na ostrov Krk Vila Lavorka od 26.8. do 4.9.2022
Utrpělo naše zdraví a jeli jsme téměř bez jídla,takže očekáváme nějaké vyrovnání
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nebyl spokojen s průběhem cesty, může zájezd reklamovat. Vhodným nárokem při uznané reklamaci by mohla být přiměřená sleva či jiné odškodnění.
Ohledně reklamace je vhodné kontaktovat přímo cestovní kancelář např. na infolince +420 222 206 206, PO - PÁ 9:00 - 17:00 či na email: cestovani@travelfamily.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.