Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#6038Stížnost na postup při odstranění poruchy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2015, před 10 lety

Alena Hujová

Znění stížnosti

Posílám kopii stížnosti,kterou se snažím poslat O2,ale na jejich stránkách to nějak nefunguje.


Dobrý den,
podávám stížnost na způsob řešení mého problému s nefunkčním internetem a televizí.
Prosím o prověření správného postupu odstranění poruchy.
Dne 13.2.2015 jsem zjistila, že mi nejde internet a televize. Volala jsem operátora O2 a dostala jsem se na automat, který testoval mou síť a bylo mi řečeno, že byla zjištěna porucha.
Protože byl pátek a nechtěla jsem mít PC celý víkend bez internetu a televize, zavolala jsem za 1 hodinu znovu.
To jsem hovořila s panem F.K. /kolem 19 hodiny/.
Řekl, že linku prověřil a že chyba je u mě, pravděpodobně vadný modem. Kabely jsem vyměnila, i ostatní věci prověřila. Myslím, že mám trochu technický přehled.
Když jsem oponovala, že je modem pouze 14 měsíců starý, nelíbila se mi jeho reakce.
Nechci komentovat.
Nechtělo se mi tomu věřit a tak jsem pak volala ještě jednou. To jsem hovořila s panem D.M. Ten byl v rozhovoru slušný a ochotný, přesto mě tvrdil, že mám jít na prodejnu reklamovat modem a že mají 30 dní na reklamaci, že dostanu zapůjčený jiný modem.
Takže jsem se musela v sobotu ráno vydat do prodejny O2 v Děčíně. Nemám to blízko.
Doma po zapojení modemu byla situace stejná jako předtím. Takže bylo jasné, že modemem to není.
V pondělí hned ráno jsem volala na prodejnu, aby mi můj modem neposílali na reklamaci, ale byl už pryč.
V sobotu jsem opět kontaktovala technické oddělení a domluvili mi na neděli technika.
Ten konstatoval to, co jsem si od začátku myslela. Že chyba je jinde než u mě.
Šel na ústřednu a tam to opravil a internet a TV funguje.
Pak jsem dostala od O2 email, že v dalším vyúčtování dostanu nějakou kompenzaci po dobu nefunkčnosti. Za to děkuji.
Dnes jsem ale zjistila, že ten problém mě stál daleko více, než 3 dny nefunkčnosti internetu a TV a cestu na prodejnu s modemem a budu muset znovu na prodejnu pro ten můj modem, který jste poslali na zbytečnou reklamaci.

Dnes jsem zjistila, že mi na tom zapůjčeném modemu nefungovala Wifi.
Tím jsem celý týden doma používala mobilní data /T -Mobile/ v telefonu a na tabletu a tím jsem si vypotřebovala měsíční objem dat za týden. Bohužel jsem nevěděla, že musím modem na wifi nastavit.
Měla jsem to předtím nastaveno tak, že doma se automaticky telefon a tablet připojí na Wifi O2, a tak jsem to neřešila.
Vůbec z toho nemám radost. Jsem naštvaná.
Myslím, že se mém případě měla nejprve prověřit ústředna a pak honit zákazníka na prodejnu.

Tento týden mi volal někdo z O2 a nabízel mi lepší programovou nabídku TV/balíčky/
a O2 TV GO.
Teď nevím, zda mám zůstat u O2 a vázat se smlouvou.

O2 mi zkomplikovalo tento týden život a omezilo mě v různých činnostech.
A to jsem se shodou okolností zrovna vrátila domů po 4 týdnech a potřebovala jsem relaxovat u TV a vyřešit věci v PC a na internetu.

Hujová Alena

Číslo přípojky 4120544528


Požadované řešení

Nesouhlasím s postupem odstranění poruchy. Mám zkušenosti, že vždy tvrdí, že porucha je pouze u mě/ u zákazníka/, například špatný modem, špatná televize, špatné kabely, ale napřed neprověří ústřednu a podobně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2015 15:45, před 10 lety

Stížnost předáváme společnosti k reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 18:12, před 10 lety

Hezký den, mrzí mě vaše rozpoložení. Porucha je vždy řešena na základě diagnostiky, která určuje údaje a parametry na vedení. Pokud vedou příznaky k poruše modemu, pak operátor nevysílá technika, jelikož by to byla „zbytečná cesta“ pro technika, který by jen potvrdil příčinu a poruchu by nevyřešil.
Chápu, že je to nepříjemné, nicméně ne vždy je výsledek testů zcela přesný a proto se může objevit rozdíl mezi diagnostikou a skutečnou příčinou. Těchto případů je však naštěstí minimum.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2015 12:16, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti vyjádřit se, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.