Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Den před odletem nám byl zrušen pobyt Djerba hotel Aladin a na doporučení Ck nám byl doporučen Hotel Hari Club Beach, který na foto vypadal dobře, ale realita vypadá úplně jinak. Rozklizena postel, rozpadla zásuvka u postele, špinavá a neoblozena koupelna ve která se odmítáme sprchovat. Vše bylo nahlášene delegátce a odmítáme tu být. Takhle nevypadá 4* hotel. Prosím o urgentní řešení!
Chceme od této deatinace pryč!!!!!
Omluvám se za komplikace, ale není to co jsme si zaplatili!
HONKOVI
Změně destinace a nebo okamžitě odlet domů!
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Podle popisu zde vypadá, že vada vada byla vytknuta v souladu s tímto ustanovením, což znamená, že zákazník má právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady.
V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené přibližné slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.
Pokud se situace řeší ihned na místě, může cestovní kancelář vyhovět žádosti o přesunutí do jiného hotelu, pokud takovou možnost má, případně může zákazníky přesunout alespoň do jiného pokoje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.