Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#60387Neoprávněná blokace účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Zuzana Novotná

Znění stížnosti

Vinted mi několikrát smazal inzeráty (5-13ks) s tím, že si mám upravit katalog, že se jedná o komerční prodej. V mém katalogu ale žádný komerční prodej není. Můj katalog obsahuje pouhých cca 30ks položek. Jde o velmi malou ukázku šatníku 9-měsíční holčičky, která něco unosila a něco vůbec nosit nestihla - během měsíce vyroste i 5cm... Nošené zboží prodávám za symbolické ceny, nové zboží s visačkami prodávám cca za 60% nákupní ceny, tedy vůbec žádný zisk z prodeje nemám, naopak prodělávám, o komerční aktivitě vůbec nelze hovořit.
Vinted nezakazuje prodej nového oblečení, dokonce vytvořil prodejní kolonku - Nové zboží s visačkou. Paradoxně já na Vintedu nakupuji své holčičce od skutečných přeprodejců oblečení, ti prodávají vyprodané kolekce za 2-3 násobky běžných cen. Tito přeprodejci mají v katalogu 50-120ks zboží stejné značky s visačkou, nošeného samozřejmě vůbec nic a jejich katalogy mazány nejsou. Jak je taková nespravedlnost možná? Můj kojenec nosí aktuálně zhruba 90ks body, za den upatlá 3ks, zhruba 10% prodám jako nošené, 10% jako nové a zbylých 80% daruji do Kloktexu - jelikož má fleky nebo dírky a takové oblečení je v podstatě neprodejné. Je směšné toto považovat za komerci.

Stěžuji si na mazaní mého katalogu ze strany Vintedu i na to, že tento problém nemohu řešit s člověkem, ale na zprávy odeslané Vintedu mi reaguje robot, který pouze dokola/otravně zasílá pravidla Vintedu, z nichž já žádné neporušuji.

Mazání mých inzerátů považuji za neoprávněné a hrozbu trvalou blokací mého účtu "pokud veškeré podobné zboží nesmažete" za újmu. Vinted mi znemožňuje prodat nenošené oblečení. Čas, který strávím popisem oblečení a jeho focením je ztracen. Komunikace s Vinted není možná.


Produkt

Lindex body, nové s visačkou


Požadované řešení

Nemazat zboží z katalogu, zavést komunikaci uživatelů s živými osobami (nikoli s robotem) - nejlépe telefonickou zákaznickou linku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 08:00, před 2 lety

Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání. K tomuto kroku má však společnost právo pouze v situaci, kdy jsou splněny podmínky taxativně vymezené v obchodních podmínkách v bodu 11.1 (např. jde o jednání, kterým uživatel úmyslně či vědomě na stránkách šíří nepravdivé či nesprávné informace, uráží jiné osoby nebo se chová nevhodně; zneužívá stránky tím, že maže své informace v rámci účtu, hodnocení účtu uživatele přidaná ostatními uživateli, smaže svůj celý účet a vytvoří si nový účet, případně využívá podobné metody k poskytování nepravdivých informací o svém účtu za účelem zneužívání stránek).

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek, pro které spotřebiteli smazal inzeráty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:31, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.