Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dobry den,
koupil jsem auto na uver u aaa auto a po 14 dnech mi auto prestalo jet dodnes mi stoji 8 mesicu jiz na dvore protože mi bylo receno že to neuznaji a vozidlo nevezmou zpatky,opravit automobil si mam na vlastni naklady do voyidla bylo naivestovano uz 35 tisic a dalsi oprava bude stat 18 tisic korun ovšem i po opravach se se mnou odmitaji bavit že vše mam řesit ye společnosti u ktere mam auto pojištěne automobil jsem jim dovezl a přimo před nimy automobil nešel , řekli mi at si auto odvezu ze tam nemuze zustat a jsem opet na mrtvem bode
chtel bych radnou napravu protoze vozidlo jsem potreboval do prace a musel jsem si tedy koupit stare a levne čily mene bezpečne chtěl bych bud zboži vyměnit a nebo vznahradit zpusobenou škodu a naklady spojene z vozidlem
|
Tweet |
Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo o běžné opotřebení. Jde-li o vadu, za kterou prodávající odpovídá, je povinen závadu odstranit nebo poskytnout přiměřenou slevu z kupní ceny. Nutný je ale předpoklad řádné reklamace provedené u prodávajícího. Pokud si spotřebitel nechá vadu odstranit, aniž by reklamaci uplatnil, nemůže se poté domáhat náhrady. Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V tomto případě je tedy podstatné, zda spotřebitel v této lhůtě vadu vytkl. Pokud ano, společnost by měla prokázat, že se nejedná o vadu, za kterou odpovídá.
Vážený pane Rezačku,
děkujeme za Váš podnět, poprosím ale o více údaje, abych mohl daný případ nalézt v naší databázi (např. SPZ). Děkuji
Kdyý se auto kupovalo byla značka 5E03268 jedna se o Hyundai santa Fe 2.0 Crdi auto je na dalsi opravě kde byly udělany vstřiky a niny se pokračuje v dalšich opravach celkem cirka za opravy dáno i s prací 60 000
Děkuji. Pane Rezačku, v systému jsem našel pouze ty informace, že reklamace byla 26.11.2014 zamítnuta pro nemožnost jejího posouzení, protože jsme nemohli zkontrolovat ani vůz, ani případnou zprávu ze servisu. Dodával jste nám prosím něco z toho? Napište prosím případně kdy. děkuji.
vuz zkontrolovat jste mohly a i se chyba stala přímo před zraky technika z vašeho centra česke budejovice a bylo mi řečeno at vozidlo co nejrychleji odendam že zde nemuže "překažet" a necham si vše opravit na vlastni naklady a pote at řeknu co a jak že mi to proplatite bohužel auto je doted servisovano jen par metru od toho kdo bylo kupovano přesněji u pana čížka, jelikož jsem stale nepojizdný a vámy jsem byl odbyt nemělo smsl se nadále s vámy bavit normalně osobně
Děkuji, jestli tomu dobře rozumím, vůz jste zakoupil v červnu, pak ho po 5 měsících reklamoval, v systému vidím, že po najetí cca 10000km - odpovídá to prosím? Je prosím možné reklamovat znovu a dodat zprávu servisu? Vůz tedy stojí u vás na dvoře, jak píšete, nebo v nějakém sousedním servise?
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.