Společnost


Fede & Amore d.o.o.

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60396Ignorace snahy o reklamaci zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Ivette Elli Noháč

Znění stížnosti

Dohromady jsem společnost třikrát kontaktovala ohledně vyřešení reklamace batohu, kterému se první den nošení objevily dvě závady (rozbitý zip na přední kapse a začal se vevnitř párat ve švu). Dvakrát jsem posílala email a jednou je kontaktovala pomocí kontaktního formuláře. Vše proběhlo v měsíci srpnu. Na nic z toho mi nikdo neodpověděl, ptala jsem se, jak mám postupovat při reklamaci, podruhé žádala, aby mi poslali reklamační formulář, neboť na internetu mi nešel otevřít. Již si přesně nepamatuju, co bylo obsahem mé zprávy přes kontaktní formulář(neuložilo se mi to nikam), ale mám pocit, že jsem psala, že pokud mě nebudou kontaktovat, obrátím se na Českou obchodní inspekci. Pak jsem ale objevila možnost stížnosti přes vás.


Produkt

Voděodolný OXFORD ruksak/ taška (modrá)


Požadované řešení

Žádám, aby mě společnost kontaktovala, co mám udělat pro reklamaci a očekávám vrácení peněz, neboť 2 závady první den nošení ukazují, že se jedná o nekvalitní zboží a nevěřím, že výměna za jiné zboží by situaci vyřešila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 13:04, před 2 lety

Spotřebitel může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Prodávající je dle § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevydá výše popsané dokumenty, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce.

Vzhledem k tomu, že se však v daném případě jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:34, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.