Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
opakovaně mi chodí vyúčtování pana RS, včetně jeho telefonního čísla a přesto , že jsem na Vodafone volala znovu (18.8. okolo 18,30), ať tento problém vyřeší, že porušují i GDPR, tak mi neoznámili, jak tento problém vyřešili nebo že ho budou nějak řešit (chtějí, ať to řeším já) a opět mi posílají nevyžádanou nabídku.
Za mne je to jejich problém a mě obtěžují, prosím o radu, kam na ně poslat stížnost.
Děkuji
Jiřina Šedivá
Nezasílat žádné nabídky ani vyúčtování cizích osob :-)
|
Tweet |
Pokud jde o zasílání nevyžádaných nabídek, mělo by se jednat o agresivní obchodní praktiku ze strany podnikatele podle přílohy č. 2 písm. c) k Zákonu o ochraně spotřebitele.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
V oblasti telekomunikačních služeb je dozorovým orgánem Český telekomunikační úřad (kontakt zde: https://www.ctu.cz/kontakt).
Dobrý den, paní Šedivá, mrzí mě vzniklá situace. Tento zákazník zřejmě uvedl dané telefonní číslo jako své kontaktní číslo. Ze strany naší společnosti tak musíme informace zasílat na uvedené telefonní číslo. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme však řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.