Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#60399Problém s modemem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Pavel Jodas

Znění stížnosti

Dobrý den, 5.6 jsem uzavřel smlouvu na pevný internet na rychlost 30M. Opravdová rychlost ale byla v průměru 2M. Z reklamačního oddělení mě bylo sděleno, že je na vysílač připojeno mnoho účastníků, situace nejde zlepšit a navrhli mě odstoupit od smlouvy. Z tohoto sdělení bylo jasné, že již v době instalace modemu a antény bylo v tomto místě internetové připojení nepoužitelné. Smlouva byla zrušena. Problém nastal s odinstalací modemu s anténou. Několikrát jsem kontaktoval operátora a výsledek žádný. Pak opět z reklamačního oddělení mě napsali, ze to zařídí pracovnice, která se mnou ukončovala smlouvu. Když se měsíc nikdo neozval zavolal jsem na Vodafone do Jičína a domluvil se pracovníkem, že mohu modem s anténou přivézt. Další pracovní den jsem modem přivezl, ale byla tam pracovnice Vodafonu a odmítla tento modem přijmout. Problém je také v tom, že každý měsíc mě účtují za modem částku 100,-Kč.


Produkt

číslo plátce - ***


Požadované řešení

Možnost bezplatného vrácení modemu s anténou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 15:54, před 2 lety

Společnost Vodafone na svých stránkách uvádí, že je nutné do 14 dnů po zrušení služby vrátit pronajaté zařízení a to prostřednictvím pošty společně s formulářem o vrácení pronajatého zařízení. Formulář a doplňující informace ohledně zaslání pronajatého zařízení nalezne spotřebitel zde: https://www.vodafone.cz/pece/telefony/zaruka/vraceni-pronajateho-zarizeni/.

Nicméně, dle § 166 Občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, tedy v tomto případě by se jednalo o prodlení společnosti dle § 1975 Občanského zákoníku, která se zavázala k součinnosti (k odinstalování modemu).
Z uvedeného vyplývá, že pokud spotřebitel se společností komunikoval a chtěl vzniklou situaci vyřešit, nemůže společnost po spotřebiteli požadovat zaplacení údajné částky za modem, protože spotřebitel není za své prodlení odpovědný (očekával slíbenou součinnost společnosti s odinstalací modemu).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2022 07:14, před 2 lety

Dobrý den, pane Jodasi, mrzí mě vzniklá situace. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.9.2022 13:58, před 2 lety


Pavel Jodas

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, kontaktoval jsem reklamační oddělení a přišlo mě toto vyjádření:

{Zkontrolovala jsem Váš zákaznický účet a zjistila, že odinstalování antény nakonec dohodnuto nebylo a zařízení jsme Vám ponechali zdarma. Všechny účtované splátky ceny zařízení jsme Vám odečetli
a další splátky účtovat nebudeme. Potvrzuji, že na Vašem zákaznickém účtu jsou všechny pohledávky vyrovnané.}

Děkuji dTestu za pomoc s vyřešením problému.
Pavel Jodas

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
29.9.2022 14:47, před 2 lety

S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.