Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1,12,2014 jsem předal do zár.opr. mobil SONY Xperia M2, do CZC.cz kde jsem ho koupil.16.12.2014 jsem upozorňoval že je mobil příliš dlouho v opravě.Odpověděli je v servisu ozveme se.Když se neozvali (30dní max.)tak jsem se po 37 dnech ozval já že odstupuji od kupní smlouvy z nedodržení doby.(6.1.2015).14.1.2015 se mailem ozvali s omluvou a uznali oprávněnost s tím že mám vrátit příslušenství a pošlou mi dobropis!!! TENTÝŽ den mi od nich přišel nevyžádaný balík s dobírkou 0Kč! Zda tam byl semtex nebo neopravený mobil nevím - na dotaz CZC.cz neodpověděla dodnes.16.1.2015 jsem vrátil příslušenství v Hodoníně o čemž jsem je informoval mailem Od té doby se NIC NEDĚLO, několikrát jsem je e-mailem snažil kontaktovat, Jen mi přišla nabídka že mi opraví mobil a pošlou fakturu, zda mám zájem či ne.Ale týkalo se to zcela jiného čísla reklamace (byly uvedeny 3čísla reklamací- žádná správná)a odhadnutá cena byla na neoznačený mobil bez jména bez výr. čísla prostě bez jakéhokoliv označení a navíc zaslaný e-mail nenavazoval na dosavadní komunikaci. Toto jsem v odpovědi jim podrobně popsal že jde asi o omyl že očekávám dobropis ne fakturu, od té doby nikdo z CZC.cz nekomunikuje, Já nemám ani peníze 5300Kč za mobil ani mobil. Takto se v CZC.cz řeší reklamace!!!!!!DEJTE SI NA NĚ VELKÝ POZOR NA ODVODN0 JEDNÁNÍ Toto lze akorád tady v Česku .10.2.jsem poslal stížnost na ČOI Praha tak čekám co bude
Mobilní telefon SONY Xperia M2
Vyplacení částky za telefon, ponížené o částku mého zavinění mechanického poškození, což považuji od úplného začátku a na níž jsme se domluvili.
|
Tweet |
Pokud nebyla dle dostupných informací reklamace vyřízena včas, tj. ve lhůtě 30 dnů od jejího podání, vzniklo spotřebiteli právo na odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení bylo dle dostupných informací společností potvrzeno a bylo dohodnuto snížení kupní ceny z důvodu mechanického poškození. K tomu doplňujeme, že se musí jednat o skutečnou cenu, nikoli například tržní cenu nového displeje. Kupní cena by spotřebiteli měla být vrácena bez zbytečného odkladu.
Vzhledem k tomu, že podnikatelský subjekt doposud nevyužil možnosti vyjádřit se, žádáme ho o doplňující informace o tom, v jaké fázi se stížnost nachází. Pokud tak neučiní do týdne, budeme nuceni stížnost, z důvodu nereakce podnikatele, uzavřít.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.