Společnost


Chovatel Adamec

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60400Porušení smlouvy, ignorující osoba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Veronika Simerdova

Znění stížnosti

Dobry den behem listopadu 2021 jsme si byli pro bengalskou kocku. Dostali jsme na ni smlouvu s povinnosti ji vykastrovat do 6 mesicu veku. Vse jsme udelali, zaslali jsme mu potvrzeni od veterinare a on od te doby nereaguje. Neposlal nam papiry puvodu, tak jak slibil a jak je ve smlouve. Nemuzeme bohuzel ani s kocickou jit na vystavu, coz nam dost komplikuje. Volali jsme mu, psali e-maily i s tim jak se kocicka ma, poslali sms a nic. Mohu zaslat i veskere dukazy, jako je smlouva a sms. Dekuji moc Simerdova


Požadované řešení

Pokuta a okamzite zaslani domumentu papiry puvodu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 15:03, před 2 lety

Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě není jasné, zda se jedná o vztah spotřebitele s podnikatelem, avšak budeme to předpokládat.

Ze strany chovatele došlo k porušení smluvních povinností, je tedy možné po chovateli požadovat přiměřenou slevu či dodání smluvené dokumentace.

V případě, že je prodávající podnikatelem a nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 14:45, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.