Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60401Zpoždění po 9. V radě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Ludek Kormoran

Znění stížnosti

Zdravím, přijde mi už úplně absurdní, abych za 9 jízd do Prahy, měl 9. Krát zpoždění. Absolutně nechápu jak je to možné, díky vašim nespolehlivým spojum, nikdy nestíhám to co mám. Dnes to byla opravdu poslední kapka. I kdyz jsem si celou dobu myslel, ze vaše služby jsou jedny z nejlepších, tak poslední dobou to jde opravdu do kytek. Jen by mě zajímalo, jak je možné, ze kdykoliv jedu společnosti leo, nebo Pendolinem, tak na trati není nikdy žádný problém ? Díky za odpověď Kormoran


Produkt

Jakákoliv cesta z Prahy do Ostravy nebo naopak


Požadované řešení

Dat vědět předem cestujícím ze jsou výluky na trati ať počítají s možným zpožděním ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 14:19, před 2 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Ustanovení § 2553 Občanského zákoníku stanoví, že jedná-li se o pravidelnou přepravu osob, stanoví přepravní řády, jaká práva má cestující vůči dopravci, nebyla-li přeprava provedena včas. V tomto případě je tedy třeba vycházet z přepravního řádu společnosti (v rámci společnosti RegioJet a.s. více informací nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/garance).

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky +420 222 222 221 či webového formuláře na stránkách https://regiojet.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 14:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.