Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#60403Nebudu platit za 3 stranu a že vodafone neni schopen mi vijit vstřic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Patrik Hrubý

Znění stížnosti

Dobrý den tady Patrik Hrubý chci podat stížnost na Vodafone kterými nedokáže pomoct na moje číslo chodily platby z třetí strany Byl jsem na prodejně a na prodejně mi nepomohl i s tím že jsem chtěl zablokovat 3. Stranu že potřebuji vydám do ní symbol který Já si nepamatuji a nebudu platit částku 11269 Kč za něco co já jsem neudělal půjde to soudně a chci nahlásit Vodafone že nejde vstříc tím že když mi vyjde strict Ať 11000 musím platit já jsem tam utratil jenom 2000 to přiznávám ale ne žádný 11 269kč a moje jméno Patrik Hrubý Děkuji a chci podat stížnost na Vodafone


Požadované řešení

Chci to řešit normálně s tím že zaplatím 2000Kč a ne žádný 11000 který mi chodilo z třetí strany a Vodafone mi to nedokázal zablokovat i když jsem ho požádal pro operátora i na prodejně tak mi Nevyšly vstříc a já Platit nikoho za nic nebudu Když Vodafone je dokáže pohlídat telefonní čísla a chodí furt většinou na to hackeři


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 15:22, před 2 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.Pro zrušení objednávky a tím i zrušení zasílání zpoplatňujících Premium SMS stačí zaslat odhlašovací SMS na pětimístné číslo které jste použili pro objednání služby. Pokud si to číslo už nepamatujete, nic se neděje - je to prvních pět číslic z čísla, ze kterého vám na telefon chodí pravidelné zpoplatňující zprávy. Text který musíte napsat do odhlašovací SMS je "STOP" - jedná se o univerzální odhlašovací text SMS, který zruší všechny vámi objednané služby na tomto čísle.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.9.2022 06:45, před 2 lety

Dobrý den, pane Hruvý, mrzí mě vzniklá situace. Bohužel není technicky možné, abychom poznali, zda se jedná o objednávku služby, kterou jste učinil s vědomím, že ji chcete využít, nebo o podvod. Proto je v rámci zabezpečení veškerých bezhotovostních transakcí, potřeba každou takovou transakci potvrdit zadáním bezpečnostního kódu, který zákazníkovi přijde v SMS (v ní se uvádí, že se platba zahrne do výdajů za telefonní číslo, na které byla doručena s upozorněním, aby jeho uživatel nesděloval kód třetím osobám).
Naše společnost službu neposkytuje, pouze umožňuje službu „Platby třetím stranám“ využít. Také v některých případech požadavek odesílá sama aplikace. V tomto případě mohlo dojít k odsouhlasení podmínek pro tento krok. Mrzí mě, ale toto není možné z naší strany nijak ověřit. Pokud máte zájem předejít podobným situacím je možné, ve Vaší samoobsluze na http://muj.vodafone.cz, platby třetím stranám zablokovat.

Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 22:39, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 17:13, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.