Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60406Neplnění vlastní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Martin Prikryl

Znění stížnosti

V Červnu 2020 jsem chtěl odejít k ČEZ protože nabízel výrazně levnější plyn.Pracovnik na telefonické lince Innogy mi aby nabídku srovnal nabídl tarif extra+A k němu ještě 10%slevu na odebrány plyn a odměnu 1500 Kč v vyúčtování Srpen 2021 a Srpen 2022.Tim se nabídka téměř srovnala.Jsem člověk obezřetný a nechal jsem si slíbené poslat emailem a u Innogy zůstal.Smlouva je na 2 roky.Loni ve vyúčtování sleva 10% z odebraného plynu byla i 1500Kc.Lwtos při stejné spotřebě a nezměněných obchodních podmínkách NIC.Zadne zpožděné platby,jsme radní .Innogy nyní popírá své vlastní dokumenty a letos odměnu odmítá vyplatit ač nedokáže vysvětlit proč,resp je to v rozporu z loňským vyúčtováním kde odměna je a letos nikoliv že prý žádná taková odměna neexistuje.Mam na ni od nich papír a oni jisto jistě nahranou komunikaci.Na reklamační oddělení vás neprepoji a z ní chodí předepsané odpovědi z kterých je zřejmé,že se reklamaci vůbec nikdo nezabývá.Snazi se jen odradit vás jako obtěžující hmyz...


Produkt

Plyn na 2 roky Extra +


Požadované řešení

Co se dá dělat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 09:42, před 2 lety

Dle §11a odst. 2 je držitel licence povinen prokazatelně a adresně oznámit spotřebiteli zvýšení ceny za dodávku elektřiny nebo plynu nebo změnu jiných smluvních podmínek dodávek elektřiny nebo plynu a to nejpozději třicátý den přede dnem její účinnosti. Součástí oznámení je poučení o právu druhé smluvní strany odmítnout změny a vypovědět závazek ze smlouvy bez postihu podle odstavce 4. Pokud změna oznámena nebude, nevyvolává právní účinky, tím pádem spotřebitel může trvat na původní ceně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Společnost innogy Energie, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel však neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:
Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/

S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby se lze také obrátit na naši bezplatnou telefonickou poradnu na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.