Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#60407Nemožnost platit stravenkami v obchodě Tesco, Nový Smíchov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Michaela Jakoubková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 5.9.2022 jsem byla nakoupit v obchodě Tesco v obchodním domě Nový Smíchov na Praze 5. Nákup jsem chtěla platit částečně papírovými stravenkami a platební kartou. U pokladny mi bylo oznámeno, že stravenky "nefungovaly" už pánovi před námi, že to házelo nějaký chybný kód. Stravenky byly nové, za minulý měsíc. Paní pokladní ani nevěděla, zda je chyba jen u její kasy nebo v celém obchodě. Musela jsem tedy celý nákup zaplatit kartou. Paní ani nebyla ochotná stravenky "naťukat" ručně. Tato situace mě velice vyvedla z míry, neb ke klasické pokladně chodím jen když musím platit stravenkami, jinak chodím k samoobslužné. Prosím tedy o vyjádření a nějakou kompenzaci, jelikož tato situace mi vůbec nepřijde prozákaznická.
S pozdravem

Jakoubková Michaela


Produkt

nemožnost platby stravenkami, která nebyla předem ohlášena


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že nemožnost platby papírovými stravenkami nebyla předem ohlášená, ať už na webových stránkách či ústně od paní pokladní, požaduji vhodnou kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2022 16:49, před 2 lety

Vzniklou situaci může spotřebitel reklamovat přímo u daného podnikatele, přičemž je vhodné tak učinit bez zbytečného odkladu (například u vedoucího pracovníka).

Nárok při uznané reklamaci záleží na dohodě stran.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 09:51, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.