Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vodafone prodejnu - zakaznicky servis jsem navstivila minimalne 3x se ujistit zruseni tarifu.
Dnes jsem volala na zákaznické centrum z jiného důvodu ale pan mi řekl ze tarif je stale aktivní! Rekl mi ze mi retenci centrum volalo 28.8. a ze me nebylo slyšet, tak me tarif nechali aktivní!!!!
Není možné se s tímto "retencnim" centrem spojit, musí se cekat az oni zavolali!! Nikdo jinde na zákaznické lince s tím pry nemůže nic dělat. Prosím o pomoc.
OKamzite zruseni tarifu zpětné k datu 29.8. 2022, vraceni kauce 2000kc a 1000kc odškodného za můj čas, který jsem prodlela nejenom ve snaze se ujisti ze služby jsou opravdu zrušeny,ale take po zjištění, ze si Vodafone sam od sebe rozhodl službu nezrušit.
|
Tweet |
U společnosti Vodafone je nutné pro zrušení služby požádat na telefonní lince 800 77 00 77. Ke zrušení služeb pak následně dojde po uplynutí výpovědní lhůty, která trvá 30 dní, pokud se spotřebitel se společností nedomluví jinak. Více informací ohledně odchodu od společnosti Vodafone nalezne spotřebitel na adrese: https://www.vodafone.cz/odchod/.
Jelikož spotřebitel žádal o zrušení služby přímo na pobočce, jednání zaměstnance zavazuje podnikatele (v tomto případě společnost Vodafone a.s.) dle § 166 Občanského zákoníku, tedy slíbené zrušení k datu 29. 8. je pro podnikatele závazné a následné účtování za zrušený tarif je neobjednaným plněním. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétní služby uzavřena.
Spotřebitelka může reklamovat vyúčtování přímo u operátora, neboť se v něm objeví částka za tarif, který zrušila.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Doubková, mrzí mě vzniklá situace. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.