Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60414MIRAGE BAY - hororová dovolená

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Zuzana Volfová

Znění stížnosti

Dne 27.08.2022 jste obdrželi můj podnět k reklamaci zájezdu č. 136215366. V reklamaci jsem popsala stručně hezké ubytování v hotelu HAWAII RIVIERA v Hurghadě. Kvůli obsazenosti hotelu místními obyvateli z 99,99% jsme po hrůzném zážitku, kdy nás musela ochranka hotelu s policisty ukrýt před rozběsněným davem do výtahu, nám po telefonátu do Prahy na pobočku EXIMtours delegát nabídl prý o 100% lepší ubytování. Sliboval nám krásný pokoj s výhledem na moře, dětský klub s českým animátorem a program pro vnuka v češtině. Delegát asi v hotelu MIRAGE BAY nikdy nebyl, jinak by věděl, že žádný pokoj nemá výhled na moře. Takovou špínu zcela všude, plíseň v pokoji, bazény kde nebylo vidět na dno, vše zcela vybydlené zkrátka vybydlená turistická ubytovna, kde je vše v rozkladu. Ráda se s Vámi podělím o fotografie z dětského bazénu, kam jsem se bála vnuka pustit, aby si neudělal nějaký úraz případně, aby něco z bazénu nechytil. Rozbité dlaždičky, místy dlaždičky v bazénu vůbec nebyly. Konstrukce klouzaček zcela zrezlá, případně ze spodní strany kudy děti chodily byla plíseň, všude plaval nepořádek. Okolo bazénu zcela nebezpečné prvky. Na pokoji za postelí plíseň, v koupelně plíseň, vybavení zrezlé, dlaždičky popraskané nebo otlučené. Zkrátka velký hnus. Po kontrole v hotelu aspoň vychlórovali bazény a bylo vidět na dno, i když vyluxovat písek, odstranit plíseň a opravit dlaždičky se nepovedlo. Obrázky z dětského klubu spíš připomínají skladiště bezdomovců a dítě by do tohoto prostředí určitě nikdo nepustil. První dovolená po 20 letech co jezdíme pravidelně do Egypta, kdy jsme počítali dny kdy už tato hrůza skončí a budeme doma.


Požadované řešení

Delegát v Egyptě měl zajistit adekvátní ubytování dle skutečnosti, ne pouze dle krásně nafoceného katalogu.
Na tuto nejjednodušší nápravu je již pozdě. Delegát v MIRAGE BAY byl velmi neochotný, arogantní a kvůli velkému počtu stížností již nic nechtěl řešit a stále se na něco vymlouval.
Jako kompenzaci za vzniklé újmy, prožité stresující a traumatizující zážitky, se kterými se stále všichni vyrovnáváme požaduji vrácení minimálně 100% z ceny zájezdu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 09:54, před 2 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2023 13:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.