Společnost


AL QUTAMI COMPANY spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60415Nedostatecna hygiena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2022, před 2 lety

Eva Bendova

Znění stížnosti

V Hotelu Plaza Teplice jsem objednala apartman na pet dni pres booking.com. Platba 17800 kc mi byla strzena z karty jiz den predem nevim z jakeho duvodu. Apartman byl velmi opotrebovany, koberce znecistene. Na sedacku jsem se bala sednout, nebot byla ulepena. Odpadkovy kos byl znecisteny. V jedne z koupelen unikala voda. Apartmanem se neustale linul neprijemny zapach z kuchyne. Pri mem dotazu na snidani mi bylo receno, ze na tom pracuji. Do sprchoveho koutu jsem se neodvazila vlezt jak byl spinavy. Pobyt jsem z hygienickych duvodu ukoncila po sviu dnech, nebot jsem senou mela britskeho pritela a stydela se za to cim je Ceska republika representivana a presunuli jsme se do jineho hotelu. Chtela jsem napsat recenzi na booking. Com ale zahadne mi to nebere me referencni cislo *** a pin ***


Produkt

5 noci Apartman hotel Plaza teplice 2 dospeli


Požadované řešení

Uhrazeni zbyle castky za dny ktere jsem tam nestravila


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2022 11:05, před 2 lety

Spotřebitel může službu reklamovat, pokud neodpovídala svými smluvenými nebo spravedlivě očekávanými vlastnostmi a zároveň požadovat po hotelu náhradu prostřednictvím snížení ceny za ubytování, dle § 2326 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Mimo to zákon umožňuje spotřebiteli smlouvu o ubytování předčasně vypovědět, dle § 2330 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2023 09:58, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.