Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#60416Stálé problémy s doručováním zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2022, před 2 lety

Dagmar Horáková

Znění stížnosti

V Ohrazenicich v Pardubicích, chodí stále doručovatele, kteří mi nosí složenky se zpožděním, balíky vůbec. Málem mi jeden vůbec nepřišel.Ani oznámení,i na doporučený dopis,nebyl.
Minulý týden ve středu mi paní odeslala složenku a do dnešního dne, jí nemám!!!!??? Schránku mám až moc viditelně označenou!!!! A taky by mně zajímalo kolikrát v týdnu,zde chodí listonoš. Slyšela jsem že 2x,v týdnu a dle všeho to tak vypadá!!!! Zde chodil či znovu chodí,nevím doručovatel co mi stále dělal naschvály hlavně se slozenkami i do jiných schránek mi je dával. A ještě mi řekl, buďte ráda, že vám to vůbec donesu!!!!A záskok za něho poslouchá jeho rady. Laskavě už v tom udělejte pořádek. Není to poprvé co si stěžuji. Ústně několikrát písemně 2x.
Nashledanou Horáková


Požadované řešení

Aby se už víckrát toto neopakovalo. Mluvím pouze za sebe.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 09:29, před 2 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.