Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#60417Nezastavení vlaku v zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 37 minut

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2022, před 2 lety

Pavla Möhwaldová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7. 9. 2022 jsem si ve stanici Zastávka u Brna koupila jízdenku za 62Kč do stanice Vladislav. Číslo vlaku 4818, čas odjezdu 14:18, příjezd do Vladislavi (kde běžně zastavuje) 15:06. Ovšem pan strojvedoucí zastávku Vladislav přejel a nezastavil, zastavil až za starým nádražím, kde musel čekat na projíždějící vlak z Třebíče, při této příležitosti jsem z vlaku vystoupila a do Vladislavi si došla pěšky:-(. Je nutné si uvědomit, že mohlo cestovat do Vladislavi dítě, které by si z touto situací nemuselo poradit a najednou by místo ve Vladislavi bylo v Třebíči nebo hůř na starém nádraží ve Vladislavi, ke kterému nevede ani chodník do Vladislavi a muselo by jít po hlavní silnici. Nebo starý člověk, který nemá fyzické síly na vyskakování do pole a následnou cestu do Vladislavi pěšky! Prosím o nápravu a zastavování ve všech zastávkám v kterých zastavovat máte.


Produkt

vlak 4818 ze Zastávky do Vladislavi v čase odjezd 14:18, příjezd 15:06


Požadované řešení

Pomineme fakt, že využíváte pojmenování integrovaná doprava a již několikrát se stalo, že ve stanici Zastávka vlak nečeká na autobus 405 z Brna tak jak by měl. Pomineme i fakt nesmyslnosti jízdních řádů na trase Třebíč-Brno, které asi vymýšlí někdo, kdo v životě nedojížděl, tak prosím alespoň dodržujte zastavování vlaků v daných zastávkách. Takovéto dojíždění opravdu není příjemné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 09:08, před 2 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.