Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7. 9. 2022 jsem si ve stanici Zastávka u Brna koupila jízdenku za 62Kč do stanice Vladislav. Číslo vlaku 4818, čas odjezdu 14:18, příjezd do Vladislavi (kde běžně zastavuje) 15:06. Ovšem pan strojvedoucí zastávku Vladislav přejel a nezastavil, zastavil až za starým nádražím, kde musel čekat na projíždějící vlak z Třebíče, při této příležitosti jsem z vlaku vystoupila a do Vladislavi si došla pěšky:-(. Je nutné si uvědomit, že mohlo cestovat do Vladislavi dítě, které by si z touto situací nemuselo poradit a najednou by místo ve Vladislavi bylo v Třebíči nebo hůř na starém nádraží ve Vladislavi, ke kterému nevede ani chodník do Vladislavi a muselo by jít po hlavní silnici. Nebo starý člověk, který nemá fyzické síly na vyskakování do pole a následnou cestu do Vladislavi pěšky! Prosím o nápravu a zastavování ve všech zastávkám v kterých zastavovat máte.
vlak 4818 ze Zastávky do Vladislavi v čase odjezd 14:18, příjezd 15:06
Pomineme fakt, že využíváte pojmenování integrovaná doprava a již několikrát se stalo, že ve stanici Zastávka vlak nečeká na autobus 405 z Brna tak jak by měl. Pomineme i fakt nesmyslnosti jízdních řádů na trase Třebíč-Brno, které asi vymýšlí někdo, kdo v životě nedojížděl, tak prosím alespoň dodržujte zastavování vlaků v daných zastávkách. Takovéto dojíždění opravdu není příjemné.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.